dilluns, 12 de novembre de 2007

Per ase!!!

Dissabte vaig anar a sopar. Vam fer un sopar francès. Fam fer una amanida amb formatge de cabra calent i creps: amb espinacs i beixamel, amb pollastre i nata (algú tenia xampinyons) i amb gelat, nata i xocolata. Boníssim!

El problema va ser que no m'han de dir segons què, perquè després m'enceg. La qüestió és que ara hem de quedar un dia perquè m'he de menjar deu plàtans. De fet, faig fer una aposta on només m'hi jug l'orgull (i un bon mal de panxa), però ja és motiu perquè me'ls mengi: jo assegur que si només menges fruita te quedes amb gana i me deien que no, així que me van dir que no me menjava deu plàtans i, encara que per ase, evidentment me'ls menjaré.

Ara no sé com fer-ho: no sé si menjar-me'ls abans de sopar, mentre els altres sopin (que no té merit) o després de sopar. També he pensat que els podria acompanyar: dos amb xocolata, dos amb mermelada, dos amb mel i no sé que més hi puc posar. L'al·lot de la meva companya de pis a vegades se'l menja amb tonyina, diu que al seu país es fa molt (el Perú), però a mi no m'acaba de convèncer (preferesc les muetes de pa amb sobrassada a la llet). Bé, ja direu que més li puc posar als altres plàtans (no val dir carn-i-xulla, que no en tenc).

Un avantatge sí que tindré: és que podré posar jo la música; que es preparin en Julito Iglesias i en Pedrito Fernandes!!!

6 comentaris:

Ciceró Pascual ha dit...

Per ase també el rei d'Hespanya que no li agrada que li diguin que el seu amic Aznar és un feixista.

Per ase açò, però per cabró tota la premsa li llepa el cul (el que era tan campechano!).

Dos animalets molt macos: els ases i els cabrons (i les someres i les cabres).

josepms ha dit...

Ei Sise, només a tu se t´ocorre apostar una bestiesa així!! Si hi hagués de fer jo (que no podria), mesclaria es plàtans amb:
-una whoper
-una cullerada de fideuá
-mahonesa
-salsa barbacoa
-jamón serrano
-iogur
-choped
-etc etc, aquestes guarrades no superen sa des teu amic peruà (plàtan i atun? ecs)

Te desig una feliç digestió, però crec que es mal de panxa el tens assegurat.

Sort!

Carlos ha dit...

També en pots embolicar un amb pernil dolç, un amb pernil salat, un amb xopet, un amb un tros de bacó fregit, ....

P.S. El Rei amic de n'Aznar? Em sembla que ha estat el president d'Espanya amb qui pitjor s'ha portat. No se si te'n recordes d'allò de "El Rei anirà on jo vulgui quan jo vulgui" (Aznar dixit). La forma no ha estat la correcta, però si em sembla idoni que es defensi la institució, tot i no estar-hi d'acord amb la seva política.

No seré jo qui defensi el Rei, ni sa seva reacció, però em sembla que sa reacció catalanista, i concretant amb l'Avui - què és es diari que he pogut fullejar aquests dies -, ja de per sí tendenciosa amb tot lo referent al Rei, ha estat gilipolladament proporcional a la premsa Espanyola.

Marina ha dit...

T'has olbidat de dir que ho gravarem en vídeo i ho penjarem al iutup (possible proposta per normalitzar you tube?). Als platans: canyella, xocolata, sucre, mel, vainilla, gelat... tot i que no crec k el panorama millori gaire, ni amb tonelades de gelat de caramel de la Sirena.

josepms ha dit...

SÍII!!!!! Ho heu de gravar en video i penjar-ho a Youtube, així després podré fer una entrada al meu blog amb en Sise fent es subnormal jejejeje

Pere cotte ha dit...

Ep, jo, si vols, et puc cedir una mica de "Bottarga ai muggine" de Sardenya: deliciosos ous de no sé quin peix que condimenten de mala manera. És la millor opció per menjar-se un plàtan que no tingui gust de plàtan.

I sí, el rei és un tros d'ase. El dia que et gravin en vídeo podries posar-te una carota seva, que segur que series dels més vistos al iutup!

Salut, Cice.