dijous, 22 de novembre de 2007

Una altra de transports

Una altra vegada he tornat a perdre el transport que no devia... Vaig anar a Girona a fer tests psicotècnics i no sé què més i al Punt a aprendre com funciona tot. Al matí, m'havia dormit i vaig arribar justíssim al tren, sinó hauria fet més de mitja hora tard i havia quedat a les 16.30 h (imagineu-ho: "perdó, és que m'he adormit"). Però el problema de veritat va ser que el Punt està situat a la vora de l'estació i vaig partir amb el temps molt just: vaig fer un minut tard, el vaig veure partir!

Vaig demanar pels autobusos nocturns i res. Per tant, tenia diverses opcions per ordre de preferència:

1. L'alberg de joventut (és l'opció fàcil).
2. Trobar una biblioteca oberta tot el vespre (no és broma, era la primera alternativa a l'alberg).
3. De bar en bar enganxat a una birra fins a les 6.00 h (a un bar s'hi està calent i per tot hi ha bars oberts fins a les 6 h, només els has de saber trobar).
4. De bar en bar per enganxar-me a una gironina (era la millor opció, però sent realista la menys probable...).
5. Una estona d'autostop (sense arribar massa lluny, que era molt fosc).
6. Un caixer (si tot fallava, quin remei, feia molt de fred!).

Bé, per sort l'alberg tenia lloc per a mi. Vaig haver de compartir habitació amb un tipus que em sonava molt i quan em va dir que era occità, vaig recordar que ens vam conèixer a Béziers perquè era amic den Pere i na Mar. Aquest està fent la tesi a l'Autònoma sobre l'entonació de l'occità (amb na Pilar Prieto) i anava a Béziers a fer una conferència sobre les sibil·lants en posició de coda sil·làbica en català central, català mallorquí, occità llemosí i occità llenguadocià. Per flipar, no?

Com que ell havia d'acabar de redactar el Powerpoint, jo vaig fer feina d'escola fins prop de les 3 h, però de 5 h a 5.45 h li va estar sonant el despertador. I res, he tornat amb el tren de les 9 h i crec que he dormit tres horetes.

I açò que encara no he començat la feina a Girona, esper que les historietes estranyes no siguin gaire seguides. Per cert, començ la primera setmana de desembre.

5 comentaris:

josepms (no pos s´enllaç anes meu blog pq es teu me'l boicoteja) ha dit...

Q bo, només te pot passar a tu, Sise. Menos mal que t´ho prens amb filosofia i que ni se te passa pes cap agafar un taxi de Girona a barcelona (jeje quant deu costar? per si a cas me quedaré amb es dubte).

Ja mos tindràs informats de ses teves aventures.

Per cert, no he pogut recuperar a temps sa teva cartera, o sigui que fins la setmana que ve no tindràs es carnet jove. Me sap greu però sa culpa és de sa gent, que va estressada (no ho dic per jo).

Marina ha dit...

que curiós, això de l'occità. és una companyia prou guai :) vivim en un país petit!

CresceNet ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
josepms ha dit...

^^^^ mierda pa tu boca

Ciceró Pascual ha dit...

Ep!

He suprimit un comentari d'un tipus que feia comentaris de no sé quina propaganda. M'ha sabut greu perquè això és censura, però propaganda ja en tenim a qualsevol banda, aquí millor si n'estem tranquils.

I vosaltres no passeu cap pena, no us censuraré cap comentari pel contingut (quin remei, si no m'agrada m'aguantaré), però si feu propaganda que no vengui a comptes de res, sí.