dimecres, 12 de desembre de 2007

Punt i seguit

Feia temps que no deia res, però és que vaig un poc de cul. Tenc alguna idea per fer entrades al bloc, però el procés de Bolonya cada vegada obliga més a la feina constant, que, de fet, és el que volia fer i el que faig, però ara que he començat feina a Girona, no don abast de fer-ho tot en plenes condicions.

Aquest cap de setmana he començat a El Punt, bé, de fet a El 9 esportiu. M'encanta corregir esports, em fa creure que les hores que he passat consumint esport no eren hores perdudes (i això que ja sabeu que són moltes). Per exemple, quan dissabte vaig saber que el periodista parlava den Jefferson Fargan i en realitat volia dir Jefferson Farfán, tothom va flipar i jo vaig atorgar tot el mèrit a la Guia de Marca que tant me mir. També vaig haver d'alertar que en Shirov era nacionalitzat espanyol, allà que no sabien ni a què jugava. És com llegir el diari amb ulls de corrector, que de fet ja ho feia, però ara amb responsabilitat, molta més (i amb un sou també, tot s'ha de dir, però això és el que demana la responsabilitat).

Aquest és un gran canvi, el meu Notable+ de Historia de la lengua española i un 9 de Terminologia és un altre gran canvi (qui m'ho havia de dir això a mi fa un any, i vull anar a parlar amb la profe d'espanyol, que només m'ha posat un notable+!!!). Finalment, per cap d'any me'n vaig del Guinardó a Gràcia a viure; i amb això ja fem el punt. Per acabar-ho de rematar, el bar Maite es traspassa (si a algú li interessa...): nova casa, nova feina, noves notes i m'hauré de cercar un bar nou!

Feia poc ja havia començat una coordinada, però ara ja l'he de tancar i començar una frase nova, que els punts són necessaris per mantenir el ritme del text i fan que el lector no s'ofegui mentre llegeix. Ara, hauré d'intentar que aquest bloc no se'n ressenti d'aquest estrès, però de moment, just he començat i ja he abaixat el ritme d'entrades.

4 comentaris:

Marina ha dit...

tots aquests canvis són cap a millor, així que a prendre-s'ho amb ganes! sembla que realment l'etapa universitàrio-alcohòlica queda enrera, crec que ja tocava :) així que enhorabona!

Ciceró Pascual ha dit...

Ep!

M'ha fet il·lusió que des de Suècia continuïs visitant aquest bloc. Suposaré que tot va bé i tens temps per fer de tot. Ja contaràs com va (ha anat) tot per allà.

josepms ha dit...

Enhorabona Sise per tots aquests triomfs. Només una cosa: a Verdi82 encara dura s´etapa universitàrio-alcohòlica jeje.

Maria ha dit...

Sa meva més sincera enhorabona, Cice!
Pis nou (es gener soparet a Pintor Fortuny, però un per Gràcia prest ja que després ens queda aprop qualsevol bar típic per fer cervesetes!) i feina nova i del que més t'agrada!! Açò sí que és d'envejar! :))

Ens veiem per Nadal!!