dimecres, 23 de gener de 2008

Una poma de fa dos anys


Aquesta poma la vaig retallar ja fa més de dos anys i arran del darrer trasllat la vaig recuperar. És retallada i folrada amb cinta adhesiva transparent (celo) per enganxar-hi les lletres retallades de revistes i així enganxar-la a l'escriptori, el seu lloc original i on la poma té el sentit . Una feinada per no estudiar gaire i centrat en aquest tema. Per si no enteneu que hi diu, us ho transcric ara mateix:

Poma de paper
alimenta mes no engreixa
taula d'estudiar
desconcentra més que ensenya

Per cert, ara que no tenc la poma enganxada a l'escriptori, hi he dibuixat una Terra, una Lluna, alguns planetes, un cometa i estrelletes en negre sobre beix.

Veieu per què no puc estudiar a casa?

5 comentaris:

Xàldiga ha dit...

Nenet!
Què tal, com estàs? Espero k exàmens i treballs guai!!! Com està el tema del teu aniversari? k l'hem de celebrar?jejjej

M'agrada aquesta poma!!!!;)

Avere si parlem aviat,un petonàs!

Franck Rabaribony--oviedo ha dit...

Sempre em va apassionar sa teva facilitat per perdre es temps a classe. Recordes es partidets de futbol amb bolis i pilotes de paint-ball? o sa col·lecció de samarretes de futbol fetes amb paper a partir d'una "pajarita"? Tot açò hauria d'estar a un museu de Verge del Carme. Quins records...

Ciceró Pascual ha dit...

Ep!

Neus, de moment està tot aturat, però prest intentaré moure fitxa. A veure si quedem un dia, a mi em queda poc per acabar els treballs.

Rabarivony, encara jugues? Per jugar a l'illa de Reunió, te pots retirar! A tu amb deu anys t'apassionava i ara amb 25 els companys me miren amb cara rara per continuar fent el mateix, ara, però, intent evitar les coses que fan més renou: a un partidet de bolis ara no hi jugaria. Per cert, no era a partir de "pajaritas", sinó de barquetes de paper. I me'n record, vam estar a punt de vendre'n i tot!

Andoni Cedrún ha dit...

Sí que era amb ses barquetes de paper sí, jo ara compraria però hauria de ser de jugadors passats, prosinecki, hierro, hagi, popescu...

MetalDaN ha dit...

Benvolgut Cice!

Sa més sincera enhorabona per sa creació d'aquest bloc.
Me fa vergonya dir que no hi havia entrat fins ara, però ho intentaré aclarir diguent que m'ha agradat molt.
Jo he aconseguit que sa malaïda companyia telefònica que a tots ens rebenta me torni a posar internet a casa i no descart tornar a perdre qualque estona amb es meu.

Ets un artiste Cice! siguin posts, siguin samarretes de paper o dibuixos amb es paint!