dilluns, 11 de febrer de 2008

Metabloquisme

Hola a tothom,

Tenc diferentes coses a comentar. Ho farem per punts:

1. He posat un contador nou, bé, nou de fa un mes. Açò no és una lluita per l'audiència, sinó una motivació per continuar fent entrades. Tal com deia un dia en Josep, és un comptador molt generós i compta cada actualització i coses així com una entrada nova. Per tant, no tenc sis-centes visites al mes, però queda molt guai tantes, a més, si me volia motivar, així és millor.

2. A més d'açò, també tenc previst fer més canvis: vull canviar la capçalera, que sempre la mateixa cansa (per açò esper la col·laboració de na Marina, que té moltes fotos i són xules), i vull afegir un vídeo del youtube al lateral, és un den Pau riba però l'he de retallar perquè només m'interessa el comentari que fa abans de començar la cançó (en Josep me va dir que se podia fer, però amb calma).

3. Na Marina m'ha passat el relleu per escriure un meme (que no sé què vol dir, però pel context, sí) sobre propòsits blocaires per a l'any 2008. La veritat és que el canvi d'any m'ha afectat poc, així però, definiré de nou l'objectiu del bloc.
Vull fer entre una i dues entrades a la setmana, crec que és ideal, perquè més són massa i menys són pocs. Tot i que no sempre ha estat possible i us he fet alguna entrada per fer-ne una i prou, me fa ganes que siguin bones (no vull abusar del youtube, però és molt temptador per a una entrada ràpida) i de temes improvisats, és a dir, com dirien els actors còmics, no em vull encasellar i vull escriure el que em faci ganes, amb total llibertat, anarquia blocaire. De moment ho he fet. També esper que feu comentaris, ja que és el que dóna vida a un bloc. No puc demanar que tots comenteu totes les entrades, però sí que ho feu de tant en tant quan us interessi. Podeu dir el que vulgueu, no hi ha censura.
Finalment, he de passar el mort a algú (com ha fet amb mi na Marina) i el pas a tots els amics que tenc als enllaços, especialment a en Josep i na Neus (uns cracs en productivitat), i a en Carlos i en Dan (a veure si així reactiven el bloc).

4. Una crítica: qui va prémer sobre els enllaços que us vaig fer a l'Optimot fa unes setmanes? Crec que ningú, ja que algú hauria comentat que l'enllaç anava directe a la paraula imbècil. Ai mare del fill de déu, fa falta molta fe en aquesta vida...

7 comentaris:

Marina ha dit...

Perquè vegis... són les dues del matí, però tenia apuntat a l'agenda enviar-te una selecció de fotos, i així ho faig. Són fotos "hivernals". tot i que pel temps que està fent potser podria passar-te fotos de les platges de Sardenya...

Molta sort amb els propòsits. Et volia dit més coses però se m'han oblidat, tinc una mica de mal de cap.

Nanit!

Ciceró Pascual ha dit...

Gràcies Marina per aquesta aportació hivernal (i per la sort amb els propòsits). De fet, potser així ens farem a la idea que estem al mes de febrer. "Qualque mentida" solem dir a casa meva quan no sabem què anàvem a dir. Tot i així, quan ho sapis, si ho sabessis, ho dius.

Tothom, segon pas de la remodelació aspectual del bloc, fet. Si el comptador el vaig posar fa un mes; ara, la capçalera, i al vídeo li deu tocar esperar un mes més. Però sobretot no ens estressem... gaire.

Ciceró Pascual ha dit...

Potser m'havies de dir que tens un bloc a blogspot (bé, dos, però un en blanc)?

Marina ha dit...

El que està en blanc no el comptis, l'altre és un resum de les entrades del meu bloc normal, només les relacionades amb els viatges. I per fer proves amb el disseny del bloc, veus que fa conjunt amb la web, amb els rombs? :D

Xàldiga ha dit...

Cice!!!
Aquesta setmana em vas dir que no, però dijous o divendres vinent fem quelcom; soparet, dinariki... ja concretarem, queda dit i escrit!

Això dels propòsits... te'n prometo una entrada!

Parlem! Espero que tot bé;P

UN PETONÀS!

josepms ha dit...

hola! què és un meme? Ja m´explicaràs en què consisteix

Carlos ha dit...

Hola company,

Jo si vaig veure l'entrada "inútil", però no hi vaig ver cas... pensà que t'havies errat... xDDD.

Prest (o tard) reactivaré el blog. Ara m'esforço per reactivar "el ritme d'estudi" de la opo després del trasllat. De fet, la veritat és que encara no tenc adsl.... i ara estic connectat amb una "red no segura".

Bé al.lot de deu, ja ens diem coses. Content de trobar-te a nes metro s'altra dia. See u.