dilluns, 19 de maig de 2008

«Ahí está»

«Jo cant perquè el que canta el seu mal espanta.»

Ja fa una setmana que vaig posar la darrera entrada, i més temps ja seria molt. Així, com avui no tenc ganes de fer res interessant, pos un vídeo del youtube que m'ha recomanat n'Esteve (no ye luengo, o bideo, e beyereis que bi charra un siñor d'una canzión d'antismás en una moto, eh que sí?), el que em va recomanar el vídeo de la droja en el colacao, i demà o demà passat ja faré una alguna altra cosa. A més, darrerament, pos vídeos del youtube com a complement, però fa molt que no són el centre de l'entrada (jo tot sol m'estic intentant justificar, eh!); per tant, avui me puc permetre aquest vídeo encantador de 19 segons. Ahí está:



Per cert, a mi també m'encanta cantar quan vaig en moto, però després que me van dir que m'havien sentit un matí pel passeig Maragall ja me control un poc més. I ara, amb aquest vídeo, crec que conduiré amb una bolla de ping-pong a la boca, per assegurar.

6 comentaris:

Pau ha dit...

Ahí está pasando el tiempo! hahahaha. A sobre que canta, s'inventa la lletra! Tremendo!

Però bé, les teves autojustificacions s'accepten, Ciceró; pots estar tranquil. Jo ja fa vuit dies que no actualitzo, tampoc :P

Fins després!

qui som? ha dit...

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ciceró Pascual ha dit...

Mmmm... Has de ser algú de Menorca, perquè has fet servir el 'som' referit al singular (també podries ser de Mallorca o Eivissa o Formentera, però no ho crec). Després d'açò, no puc dir res més. Necessit més informació...

O si no te convenç, Antònia Font te diria que "ets tu, canya de sucre, mousse de iogurt".

Esperaré noves aportacions.

Ciceró

qui som? ha dit...

hahahahahahahahahahahahahahahahaha
ho has endivinat: som balear!

Ciceró Pascual ha dit...

Que difícils aquestes coses. Dóna més pistes o destapa't!!! Si de cas una pregunteta: 'balear' vol dir 'de Mallorca'?

Mmmmm

MetalDaN ha dit...

Cice! no t'ofeguis amb sa bolla de ping pong! no ens has de fer passar pena!

ale! una abraçada!