diumenge, 25 de maig de 2008

D'uns exàmens i una bufanda

Aquest dimarts tenc dos exàmens; en principi en tenc un de bastant complicat i un que ho és molt. Aquests exàmens, però, no suposen cap problema, perquè ja sé a quina hora són, què hi entra i sé què és tot el que hauria de saber.

En canvi, dimarts passat tenia classe a la una de Metodologia de la Investigació Lingüística, com sempre, i vaig arribar ben content a classe a la una i mitja (dos quarts de dues, es diu, també). Tot i que el vespre abans vaig anar a veure l'Anti-karaoke, me vaig despertar prest, però me vaig enredar més del compte. La sorpresa que me vaig trobar és que estava tothom (bé, eren tres) escrivint molt concentrats. Me va estranyar un poc, però vaig anar a la meva cadira per a esquerrans com si res, fins que el professor em va explicar que estaven fent un examen. Jo vaig pensar que devia ser un examen sorpresa, coses de Bolonya, però no. Resulta que tothom excepte jo sabia que el darrer dia de classe teníem un examen que podia comptar com a nota final i tot.

Vaig seure, vaig mirar l'examen i vaig començar a improvisar. Hi havia coses que sabia de què anaven, unes altres que me sonaven i d'altres que ni açò. Tot i açò, no podia perdre temps, tenia només una hora --mitja hora menys que la resta-- per omplir un examen. Per sort no havia de ser gaire llarg i tenc l'esperança que el professor serà benvolent, i més tenint en compte que sap que no en tenia ni idea del dia de l'examen.


Per altra banda, la bufanda continua creixent. Jo ara la veig bastant llarga i estic pensant a començar-la a tancar, però no ho faré sense consultar les fonts més fiables que tenc (eh Irene!). Ara mateix me la puc posar i enrevoltar i tot perfectament (bé, anant un poc alerta amb l'agulla, que no m'entri dins un ull). Un dels problemes que tindré és com he de calcular-ho per fer que les bandes de colorets siguin ben iguals (una altra consulta per a les meves fonts).

D'aquesta foto ja fa molt.


D'aquesta no fa tant (la bufanda en si en el tren, on si no?).


Aquesta està acabada de fer.

8 comentaris:

Pau ha dit...

Ja saps: si vols acabar la bufanda (per cert, t'està quedant molt xula!) i estudiar per demà, red bulls!! Sense acompanyament alcohòlic, que ens coneixem... I sense aigua, que encara et puja més al cap ;)

Au, molta merda per demà! A la sortida ja anirem a celebrar-ho!

Salut!

Anna ha dit...

Bon ball tenim... Açò de no saber que tens un examen i damunt anar es vespre abans a veure es quatre heavys de s'Anti-karaoke... No pot ser! No anam bé, no!

En fi, molta sort pels dos exàmens de demà!



Vagi bé!

josepmira ha dit...

Sise, molta sort amb aquests exàmens, a veure si sa pròxima vegada estàs més atent i t'enteres quan tenguis un examen... XD

Sa foto està en camí!

Atka Kevlarsjäl ha dit...

Cice, que guapa la bufanda! Llàstima que ja no la podràs estrenar aquests dies, no? A no ser que vagis a passar l'estiu a un lloc fresquet :) Al Flickr tinc fotos de Turquia, que potser són més adequades al temps que fa ara que les suques! Un abrassu!

Ciceró Pascual ha dit...

Ep!

Pau, ni he acabat la bufanda ni vaig estudiar. Fa riure tot plegat.

Anna, ho pots dir, és el "colmo" de la mala sort. Però és igual, i ara ja està fet.

Josep, gràcies per ser qui has fet més fotos a la bufanda.

Atka, no, jo no sóc com tu i no viatjaré a mig pol nord aquest estiu. Tot i que també me faria il·lusió. Això de les fotos, m'ho vaig mirar, peròp no vaig ser capaç de triar-ne quatre amb criteri, és a dir les veia totes per col·locar a la mateixa banda. Crec que serà millor que me diguis aquestes i en aquest ordre. Si no me costarà.

Au!

Montse ha dit...

Moltes gràcies, Ciceró, per haver deixat el teu simpàtic missatget en el meu bloc: correctors que fan mitja i traductores que fan patchwork... Per què serà? Quines feines, les nostres! Jo, però, de traduir plego veles. He de sortir de la mar i vendre'm s'escafandre, que aquests exilis per culpa de la feina no poden ser!

Encantada d'haver-te trobat i saluda'm sa teva illa, que també és un poquet meva! Com me l'estimo, Menorca!

Núr ha dit...

hehehehe! A veure si l'acabes aviat i te'n podem començar a demanar, els pcqls!!! Molt xula!

Ciceró Pascual ha dit...

ACABADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Ja diré més coses, però ja està!!!

La bufanda, els exàmens encara no...