dilluns, 7 de juliol de 2008

Punt informatiu

A partir d’ara s’ha acabat el tren i s’ha acabat Girona cada setmana. Sembla una ciutat maca, però no hi ha gairebé res per anar a fer cerveses en diumenge després de les tres. No hi ha ni un Sí ni un Tobico ni res semblant, és a dir, res obert.


Però bé, no criticaré Girona perquè no tingui festa, ho hauré de fer perquè és molt lluny de Barcelona (he calculat que aquest hivern he fet una mitjana de més de 300 km a la setmana en tren entre la feina i el postgrau). Com si jo sigui un gran estratega, però, a partir de dimecres faig feina a Barcelona. A més a més, ara faré més dies de feina: 36 hores de dimecres a diumenge, de moment. I fins a la segona quinzena d’agost, que ara sí que puc dir que me n’aniré a Menorca que faré vacances (si record què són i què es fa quan s'està de vacances). Després, el setembre continuaré amb aquests dies i a partir de l’octubre, que començaré un màster, de Lèxic i comunicació, faré feina de dissabte a dilluns i alternaré una setmana dimecres i a la següent divendres (el cap volia que fes els divendres, però jo volia fer els dimecres, així que li vaig proposar un ni-tu-ni-jo).


Així idò, a partir d’ara si me voleu trobar seré a Barcelona, disponible a partir de les dotze del vespre entre setmana i a la una (o les dotze) el cap de setmana.

2 comentaris:

Pau ha dit...

felicitats per tot plegat!! :)

Maria ha dit...

Oh! Enhorabona Cice! Jo aquest estiu no estic de vacances, però sembla com si ho estigui i m'estic cercant més feina del compte! Serà ve, idò, que després d'hiverns frenètics i de 8h diàries a un hotel l'estiu passat açò de fer un estiu 'més light' no em surt gaire bé. Tot i açò, ja començ a canviar el blanc-fosforito-groc-barcelona per un moreno-estiu-menorca, que ja és quelcom.

Ens veiem a finals d'agost, de noces i de festes, com no pot ser d'altra manera.

Besades!